bronzer, balsam brązujący, zmywalny bronzer, opalenizna, samoopalacz, blog lookish

0 889
"Zdrowa opalenizna? Jeszcze nie zdążyłam się jej nabawić..." Naprawdę Cię rozumiem, sama mam na głowie remont, który spędza mi sen z powiek. Brakuje mi czasu...

1 469
"Urlop", "wakacje" - nieważne, jak go nazwiemy - jest to chyba najbardziej wyczekiwany czas w całym roku. Ty odpoczywasz, ale Twoje ciało  cały czas...
Oczami faceta Jak stać się kobietą nie tylko na raz

0 707
Nie od dziś wiadomo, że my faceci szukamy u kobiet przede wszystkim jednego - seksu. Szczególnie u tych przygodnie poznanych. Nie oszukujmy się, taka...

0 534
Domowe babeczki świetnie sprawdzają się zarówno jako przyjemny deser, a także szybki i fajny poczęstunek, gdy odwiedzą nas znajomi. Dziś Lookish zebrał dla Was...

0 843
Dla niskich dziewczyn - tak, ten tekst jest zdecydowanie dla Was. Chociaż prawdą starą jak świat jest powiedzenie "Małe jest piękne" to jednak trzeba...

2 463
Domowy peeling często jest równie skuteczny co ten kupiony w sklepie. Łatwy i szybki w wykonaniu, a przy tym o wiele tańszy. Zależnie od...

4 487
Gorące napoje to świetny sposób na rozgrzanie i poprawę nastroju po ciężkim i mroźnym dniu. Zaś z drugiej strony, mogą być również uwieńczeniem krótkich godzin...

0 755
Powoli zbliżamy się do tej magicznej nocy, podczas której każda z nas chce wyglądać wyjątkowo. Szampańska zabawa do białego rana, idealna suknia i makijaż...

7 629
Niedawno pojawiło się niewielkie zestawienie inspiracji, jak fajnie zapakować prezenty świąteczne. Zakładając, że chociaż część z Nas przygotowała prezenty wcześniej, jednak nadal czuje niedosyt...

Znajdź nas:

Najpopularniejsze artykuły

frownies, alternatywa dla botoxu, zamiennik botoxui, tani botox, plasterki na zmarszczki, zmarszczki, lwia zmarszczka, sposób na zmarszczki, zmarszczki mimiczne, blog, lookish blog

0 2860
Czym są Frownies? Frownies są plasterkami w różnym kształcie. Jeśli chodzi o samą produkcję, Frownies pochodzą z USA, gdzie wytwarzane są od ponad 100 lat....

0 2781
Wspomnienia ślubne są niezapomniane, lecz zdecydowana większość par decyduje się uwiecznić je na zdjęciach. Fotografie podczas wesela to standardowy element każdej takiej uroczystości. Sesja...
Jak zrobić hennę na brwi i rzęsy, henna na brwi, henna na rzęsy, brwi, rzęsy, henna, przyciemnianie brwi, przyciemnianie rzęs

0 2571
Czym jest henna? Henna jest jednym z najstarszych środków stosowanych do przyciemniania brwi i rzęs. Przygotowaliśmy dla Ciebie krótką instrukcję, z której pomocą bez problemu wykonasz...
Jesienna chandra - sposoby Lookisha na utarcie nosa Melancholii!

4 1431
Chociaż jesień przynosi nam na myśl morze kolorowych liści, kubek gorącej kawy i ukochane płaszcze, to nierzadko pozwala nam odczuć ciemną stronę swojej jesiennej...
tusz do rzęs, jaki tusz wybrać, popularny tusz do rzęs, tusz, lookish, blog, kosmetyki kolorowe, jak się malować

3 1417
"Najlepszy tusz do rzęs, który polecasz?" To często spotykane pytanie wśród kobiet, które dbają o swój makijaż. Nie trudno go ukryć, bo jest widoczny na pierwszy rzut...
Męskie ego - jak je przechytrzyć

0 1403
Męskie ego - co powoduje, że każdy facet włącznie ze mną, pewne cechy i zachowania ma praktycznie takie same? Odpowiedzi możemy szukać u naszych przodków,...