Authors Posts by Joanna

Joanna

Joanna
59 POSTÓW 0 KOMENTARZY

0 886
bronzer, balsam brązujący, zmywalny bronzer, opalenizna, samoopalacz, blog lookish

„Zdrowa opalenizna? Jeszcze nie zdążyłam się jej nabawić…” Naprawdę Cię rozumiem, sama mam na głowie remont, który spędza mi sen z powiek. Brakuje mi czasu na leżeniem plackiem, ale nie chciałabym wyglądać jak przysłowiowa córka marynarza. Solarium odpada – po prostu nie lubię i używam w sytuacji skrajnego przyparcia do muru, bardziej po to, żeby się antydepresyjnie ‚dosłonecznić’. Zostaje mi samoopalacz albo kosmetyki brązujace. Ponieważ nie przepadam za efektem pomarańczy (mało która z nas chce być marchewkowo-pomarańczowa) stawiam na różnego rodzaju produkty dające efekt opalonej skóry.

bronzer, balsam brązujący, zmywalny bronzer, opalenizna, samoopalacz, blog lookish

Do testu wybrałam 3 produkty, każdy z tych kosmetyków jest inny – różnią się one konsystencją, formą aplikacji, dają także różny efekt. Łączy je jednak to, że to zdrowa opalenizna!

Zdrowa opalenizna na już!
Balsam brązujący Sopot Ziaja

zdrowa-opalenizna-1

Aplikacja: Balsam ma gęstą konsystencję, nielejącą. Pachnie owocowo-kwiatowo, ale możesz w nim wyczuć nutę substancji brązującej. Przy dobrym rozsmarowaniu nie zostawia smug, które są widoczne już po tym, jak efekt opalenizny zaczyna być widoczny. Jest wydajny. Jedno opakowanie przy codziennej aplikacji na całe ciało – smaruję nim także twarz – wystarcza mi na ok. miesiąc czasu. Po wsmarowaniu kosmetyku w skórę odczekuję 2-3 minuty i ubieram się, raczej w ciuchy domowe. Producent ostrzega, żeby do momentu wchłonięcia się balsamu unikać kontaktu z odzieżą.

Efekt: Uwielbiam ten kosmetyk! Stosuję go nawet na skórę twarzy. Efekt jest bardzo naturalny, ale widoczny już po jednej aplikacji (nakładam kosmetyk na noc), po dwóch-trzech razach jest to naprawdę fajna, morska opalenizna. Jeśli chodzi o efekt relaksujący to hm… większego relaksu mojej skóry nie zauważyłam, ale ciało i buzia wyglądają zdecydowanie atrakcyjniej po zastosowaniu tego balsamu! Cena jest bardzo przystępna – balsam kosztuje ok. 15 zł w popularnej drogerii.

Ocena Lookish: 9/10. Nie daję maksymalnej oceny, ze względu na zapach 😉 Zdrowa opalenizna na wyciągnięcie ręki!

Skin So Soft Enhance&Glow Avon

zdrowa-opalenizna-2

Aplikacja: Produkt nazwany jest balsamem opalizującym, jednak jest to spray, który aplikuje się na skórę specjalnym atomizerem. Sama aplikacja jest zaletą kosmetyku, ponieważ produkt dobrze się wchłania, a płynna konsystencja chroni przed powstawaniem smug. Dużym minusem jednak jest znowu mocno „opalizujący” zapach (jeśli chociaż raz byłaś na solarium to wiesz o czym mowa) i dodatek alkoholu w składzie, który może podrażniać. Efekt opalenizny pojawia się po 3-4 aplikacjach, co daje gwarancję naturalnego wyglądu skóry.

Efekt: Sama opalenizna nie jest pomarańczowa i wygląda bardzo atrakcyjnie. Niestety, dla utrzymania dobrego efektu kosmetyk trzeba stosować codziennie, bo brąz bardzo szybko zmywa się ze skóry. Zdrowa opalenizna? tak, ale po dłuższym czasie.

Ocena Lookish: 6/10. Niestety kosmetyk mnie nie zachwycił. Daje dobry efekt, jednak jest nietrwały, a prawdopodobieństwo podrażnienia skóry przez alkohol skutecznie zniechęca do stosowania. Cena to ok. 20 zł.

Last Minute Body BB Fluid-Balsam Lirene

zdrowa-opalenizna-3

Aplikacja: Zaznaczam, że kosmetyk ten różni się od swoich poprzedników jedną rzeczą – to swoisty fluid do ciała. Aplikuje się go, kiedy chce się mieć opaleniznę za 3 minuty. Czyli, jeśli chodzi o prędkość działania – produkt najszybciej działający. Samo rozsmarowywanie może być utrudnione, gdyż balsam ma złoty kolor, który na skórze znika, łatwiej i dokładniej nakładałoby się go na skórę, gdyby odcień kosmetyku ciemniejszy. Dodatkowo, Body BB bardzo szybko schnie! Należy nakładać go małymi partiami i rozsmarowywać od razu. Nie nadaje się do buzi! Przynajmniej mojej 😉 Pachnie trochę chemicznie, ale do przeżycia.

Efekt: Skóra faktycznie jest bardziej opalona, ale jest to typowa opalenizna z tubki, wpadająca w pomarańczowy ton, mało naturalna… Jeśli spróbujesz wymieszać ten balsam z jakimś innym, nawilżającym kosmetykiem uzyskasz delikatny efekt muśnięcia słońcem. Podwójna warstwa kosmetyku – tzn. jedna już wyschła – może skończyć się tragedią – duża szansa na okropne smugi. Nie polecam tego balsamu osobom z bardzo jasną skórą, wydaję mi się, że ten body fluid dobrze sprawdzi się do podkreślenia już istniejącej opalenizny. Na plus są złote drobinki, które fajnie mienią się w słońcu oraz to, że balsam delikatnie kryje przebarwienia na skórze ( a nawet lekkie pajączki). WAŻNE: przed użyciem sprawdź, czy nie będzie padał deszcz! Kosmetyk zmywa się z ciała za pomocą wody (lekki żel pod prysznic ułatwi zadanie;)) więc przelotny deszczyk może sprawić, że nagle staniesz się istotą „w jaśniejsze kropki”. Druga uwaga – ubrania! Zakładając ciuszki na wysmarowane ciało, odczekaj dłuższą chwilę aby kosmetyk mógł porządnie wyschnąć. Nie da Ci to jednak gwarancji, że biała sukienka którą masz ochotę założyć nie ubrudzi się. Pamiętaj – ten Body BB to nic innego jak fluid do ciała!

Ocena Lookish: 4/10. Nie tego spodziewałam się wydając prawie 25 zł za ten produkt. Szału nie ma!

Chcesz regularnie dowiadywać się o nowościach kosmetycznych, przydatnych trikach lub sprawdzać produkty w naszych testach? Polub nas na Facebooku i oglądaj na Instagramie, aby być na bieżąco!

Pomarszczona skóra przestanie być Twoim problemem!

Nasze wskazówki pomogą Ci wybrać idealny podkład

1 466

„Urlop”, „wakacje” – nieważne, jak go nazwiemy – jest to chyba najbardziej wyczekiwany czas w całym roku. Ty odpoczywasz, ale Twoje ciało  cały czas pracuje. Co zrobić, żeby po kilkunastu dniach relaksu nie wpaść w dziką rozpacz, z powodu zniszczonej słońcem i morską wodą czupryny?

Ochrona włosów w wakacje

Osłaniasz swoją skórę kremami do opalania z wysokimi filtrami – świetnie, to podstawa. Tak samo powinnaś zadbać o swoje włosy. Po pierwsze pamiętaj o nakryciu głowy.

Chronisz ją tym sposobem przed przegrzaniem, a po drugie osłaniasz kosmyki przed niekorzystnym działaniem promieniowania słonecznego, które bardzo niszczy strukturę włosa. Stylowy kapelusz czy chusta dodadzą Ci uroku i tajemniczości 😉 a „przy okazji” zadbają o włosy.

Producenci prześcigają się w wypuszczaniu coraz to nowszych specyfików chroniących włosy latem – nie martw się, będziesz miała w czym wybrać. Szybkim rozwiązaniem są mgiełki do włosów z filtrami UV (bardzo wygodny sposób!), możesz także użyć specjalnych olejków z linii przeciwsłonecznych, albo zadbać o ochronę jeszcze przy myciu włosów używając odżywki bez spłukiwania, która jest wzbogacona o protektor przeciw promieniom słonecznym.

Słona woda, chlor i słońce

Przed wejściem do basenu czy morza koniecznie zabezpiecz włosy przed wodą. Nałóż na włosy wybrany przez Ciebie kosmetyk ochronny (zapobiegnie wnikaniu we włosy chloru lub soli ) i upnij je wysoko, np. w seksowny i uwielbiany przez kobiety ( i nie tylko kobiety! ) „messy bun”.

Ochrona włosów w wakacje 1

Po kąpieli od razu przepłukaj włosy letnią, słodką wodą i… ponownie spryskaj włosy mgiełką.

Nie chce Ci się suszyć włosów suszarką i liczysz na to, że zrobi to w kilka minut letnie słońce? Wychodzenie z mokrymi, nieosłonionymi włosami na mocne słońce nie jest dobrym pomysłem. Krople wody w połączeniu ze słońcem uruchamiają reakcje chemiczne, które  uszkadzają włókna keratynowe. Jeszcze raz – pamiętaj o mgiełce!

Odżywiaj, nawilżaj!

W żadnym innym czasie Twoje włosy nie potrzebują takiej atencji, jak w lecie. Dlatego nie możesz odpuszczać pielęgnacji – odżywianie i nawilżanie to absolutna podstawa, aby po skończonych wakacjach znajomi chwalili nie tylko Twoją piękną opaleniznę, ale i włosy.

Po powrocie z plaży dokładnie umyj je ciepłą wodą i delikatnym szamponem – usunie to nagromadzony na pasemkach tłuszcz. Nałóż odżywkę nawilżającą lub odbudowującą, a jeśli czujesz, że Twoje włosy są bardzo przesuszone, dodatkowo zawiń na głowie ręcznik – ciepło wzmaga szybkość i głębokość wchłaniania składników kosmetyku.

Z kupnem gotowych odżywek czy  maseczek drogeryjnych możesz poczekać i spróbować naszego sposobu – raz w tygodniu po kąpieli na wilgotne włosy nałóż domową maskę z kilku łyżek oliwy, jajka (tak, surowego jajka;)) i połówki cytryny, którą po około 30 minutach dokładnie zmyj. Na koniec przepłucz włosy chłodną wodą, która zamknie łuski włosów.

Pięknych włosów po wakacjach!

0 532
Domowe babeczki świetnie sprawdzają się zarówno jako przyjemny deser, a także szybki i fajny poczęstunek, gdy odwiedzą nas znajomi. Dziś Lookish zebrał dla Was kilka najprzyjemniejszych przepisów na słodkie i domowe babeczki, które zrobicie w kilka chwil!

Domowe babeczki cieszą się sporym powodzeniem wśród przepisów na słodkie przekąski. Na pierwszym miejscu proponujemy niekwestionowanego faworyta wśród sprawdzonych receptur, chociaż zdaję sobie sprawę, że nie jest to najlepsza pora by znaleźć świeże owoce, jednak dla chcącego nic trudnego i na pewno uda Wam się zaopatrzyć w nieduże opakowanie w większych sklepach.

  • Domowe babeczki z borówkami i kokosową kruszonką

babeczki-z-borówkami-i-kokosowa-kruszonką-blog.lookish.pl, domowe babeczki

Składniki na ciasto (na 12 babeczek):

  • 400 g mąki
  • 150 g brązowego cukru
  • 2 duże jajka
  • 100 g rozpuszczonej i przestudzonej margaryny
  • 200 g gęstej śmietany
  • 300 g borówek
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia

Składniki na kruszonkę:

  • 3/4 szklanki wiórków kokosowych
  • 50 g miękkiej margaryny
  • 1/4 szklanki mąki
  • 1/3 szklanki brązowego cukru

 

Przygotowanie:

 Składniki potrzebne do przygotowania kruszonki ugniatamy na gładką masę i rozrywamy palcami, starając się jak najmniej podjadać ( wszyscy wiemy, że surowego ciasta się nie podjada, ale przyznajcie się, ile z nas faktycznie tego nie robi 😛 ). Następnie rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni, a foremki wykładamy papilotkami. Przygotowując ciasto na muffinki przesiewamy mąkę, dodajemy cukier, jajka, rozpuszczoną margarynę, śmietanę i proszek do pieczenia. Miksujemy wszystko, a na sam koniec dodajemy borówki i delikatnie mieszamy. W ostatniej części masę rozkładamy do foremek i posypujemy kruszonką, wstawiamy do piekarnika na 20 min. i odstawiamy do przestygnięcia 🙂

  • Babeczki burczano-piernikowe z kremem śliwkowym

Zmieniając nieco klimat, kolejne babeczki choć mogą nie zachęcić od razu, to gdy się odważycie, będziecie bardzo mile zaskoczeni jak fajne desery mogą wyjść z buraka.

babeczki-buraczano-piernikowe-z-kremem-sliwkowym-blog.lookish.pl, domowe babeczki

Składniki na ciasto (na 6 babeczek):

  • 200 g ugotowanych buraków
  • 140 g mąki pszennej
  • 150 ml oleju
  • 3 jajka
  • 50 g kakao
  • 150 g cukru
  • szczypta soli
  • 1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka przyprawy do piernika

Krem:

  • 100 g suszonych śliwek bez pestek
  • 150 ml wody + 50 ml do rozpuszczenia budyniu
  • 1/2–1 budyń waniliowy
  • 60 g masła

Przygotowanie:

Piekarnik spokojnie rozgrzewamy sobie do 160 stopni. Buraki blenderujemy razem z olejem. Następnie miskujemy z masę z dwoma jajami. W kolejnym kroku mieszamy naszą buraczaną część z pozostałymi, suchymi składnikami i przekładamy do foremek wyłożonych papilotkami. Wstawiamy babeczki na 25 min.

Co do samego kremu śliwkowego… Owe śliwki zalewamy wodą i pozostawiamy do zagotowania. Kiedy namiękną, miksujemy je na gładką masę. Następnie do niej dodajemy budyń rozrobiony w 50 ml wody. Gotujemy wszystko przez 2-3 min na małym ogniu. Ostatnim krokiem jest utarcie masła na puch i dodanie do niego wystudzonego budyniu śliwkowego. W tym momencie krem jest gotowy do udekorowania naszych babeczek 😉

  • Babeczki z masłem orzechowym

babeczki_z_maslem_orzechowym_blog.lookish.pl, domowe babeczki

 

 Fajny pomysł dla wielbicieli masła orzechowego czyli domowe babeczki na orzechowo!

Składniki na ciasto ( na ok. 17 sztuk):

  • 200g mąki pszennej
  • 200g cukru
  • 2 jajka
  • 200g kremowego masła orzechowego (bez kawałków orzechów) lub masła orzechowego.
  • 80g masła
  • 180ml mleka
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 100g orzeszków ziemnych (solonych)

Masa:

  • 150g masła
  • 150g kremowego masła orzechowego (bez kawałków orzechów) lub masła orzechowego.
  • 60g cukru pudru
  • 100ml słodkiej śmietany 30- 36%

Dodatkowo:

  • ok. 1- 2 łyżki orzeszków ziemnych do dekoracji

 Przygotowanie:

Orzeszki siekamy, a miękkie masło, masło orzechowe i cukier ucieramy na kremową masę. W trakcie mieszania dodajemy kolejno po jednym jajka, a potem przy mniejszych obrotach, na zmianę mleko i mąkę ( zawierającą już proszek do pieczenia ). Gdy mamy już naszą masę, delikatnie mieszamy z posiekanymi orzeszkami.

Ciasto standardowo, wkładamy do foremek wyłożonych papilotkami.

Pieczemy w temperaturze ok. 180 stopni przez 25-30 min. a następnie pozostawiamy do wystygnięcia.

W międzyczasie zabieramy się za masę! Ubijamy sztywno śmietanę i odstawiamy na bok. Zabieramy się za masło, masło orzechowe i cukier puder, które ucieramy na kremową maskę. Dodajemy bitą śmietanę i delikatnie mieszamy.

Taką masą i posiekanymi orzeszkami dekorujemy nasze babeczki i gotowe 😉

 

  • Jabłkowe róże

jablkowe_roze_blog.lookish.pl, domowe babeczki

Odchodzą trochę od klasycznych domowych babeczek, na koniec przejdziemy do czegoś szybkiego i świetnie nadającego się na efektowną przekąskę cudownie pasującą do popołudniowej kawy.

Składniki (na 5 sztuk):

  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • 2 duże jabłka
  • sok wyciśnięty z połowy cytryny
  • 4 łyżki przetartego dżemu np. morelowego, brzoskwiniowego lub cukier wymieszany z cynamonem
  • cukier puder do posypania

Przygotowanie:

Umyte jabłka kroimy na pół i wydrążamy środki i kroimy w cienkie plasterki. Pokrojone plasterki przekładamy do garnka, skrapiamy cytryną i zalewamy wodą do przykrycia jabłek, a następnie gotujemy ok.  2 min. Sprawi to, że plasterki będą miękkie i elastyczne. Odstawiamy do ostygnięcia i zabieramy się za ciasto!

Ciasto francuskie rozwijamy i tniemy na pięć pasków. Następnie smarujemy dżemem i na połowie paska układamy zimne plasterki jabłek, tak by nieco na siebie nachodziły. Pustą połowę ciasta zaginamy by przytrzymała nałożone jabłka.

Gotowe zestawienie, zwijamy i wstawiamy do foremki.

Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 190 stopni ok. 45-50 minut.

Gotowe różyczki dekorujemy przyprószając cukrem pudrem.


Pod każdą grafiką znajdziecie przekierowanie do stron na których znalazłam te cudeńka, gdybyście były ciekawe źródła 😉

Dodatkowo jeżeli jeszcze mało wam przepisów i pichcenie oraz dekorowanie sprawia wam przyjemność, to poniżej znajdziecie kilka fajnych linków z kolejnymi babeczkowymi inspiracjami 😉

Smacznego!

0 838
Dla niskich dziewczyn – tak, ten tekst jest zdecydowanie dla Was. Chociaż prawdą starą jak świat jest powiedzenie „Małe jest piękne” to jednak trzeba przyznać, że niskie kobiety często mają ciężki żywot. Szczególnie, gdy przychodzi moment zakupów i przymiarek.
Bywa, że wizyta w sklepie przyprawia o zawrót głowy, to jednak jest kilka trików, by znaleźć odpowiedni ciuch dla niskich dziewczyn i nie zwariować 😉
  • Buty

Nic nie wydłuży optycznie sylwetki bardziej, niż zrobią to obcasy, będące idealnym rozwiązaniem dla niskich dziewczyn. Wysmuklają nogi jak i całe ciało niezależnie od tego jakie ma się zdanie na ich temat… nie da się tego obalić 😛 Niestety trzeba się pilnować co do butów. Najlepiej sprawdzą się buty na koturnach i platformach, które optycznie wydłużą nam ciało, ale też zagwarantują nam stabilizację. Trzeba jednak nam zapomnieć o paskach w kostce czy sandałach typu rzymianki, a także botkach. Bez problemu przychodzi im skracanie całej sylwetki.

blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Sklep: www.butyk.pl
blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Sklep: www.stukstuk.pl
zamszowe-czarne-szpilki-blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Sklep: www.stukstuk.pl
  • Spodnie

Spodnie dla niskich dziewczyn to przede wszystkim te z wysokim stanem. Jest to świetny sposób by znów „oszukać wzrok” i sprawić by nasze nogi były szczuplejsze i dłuższe.

Powinnyśmy zapomnieć też o podwijaniu nogawek, czy spodniach, które mają ten fragment wyróżniony. Oczywiście, jeżeli kieruje Tobą moda bądź zwykła ochota, to dobrze by podwinięta nogawka nie różniła się zbytnio z drugiej strony, a także by jej podwinięcie kończyło się mniej więcej w okolicach łydki. Niestety samo akcentowanie kostki nie przyniesie innego efektu jak skrócenie całego ciała.

Spodnie z prostą nogawką to też fajny trik. Pamiętajcie jednak, że jeżeli wybieracie stylizację dla niskich dziewczyn, to przy w miarę wąskich nogawkach, warto pozostawić luźniejszą górę. Podkreślajmy jeden element, do którego dorabiamy cały strój. No i oczywiście połączone z butami na obcasach potrafią dać ciekawy efekt.

Pionowe paski, wydłużanie i wyciągnięcie sylwetki oszukują wzrok w zadziwiający sposób.

blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Sklap: www.greenpoint.pl
blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Sklep: www.fabrykajeansow.pl
blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Sklep: www.shop.nordstrom.com
blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn
Źródło: www.zeberka.pl

blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn

  • Kolor i podział

Dla niskich dziewczyn fajnie sprawdza się trójpodział rozumiany jako górne i dolne partie oraz tułów. Chcąc sprawiać wrażenie wyższej, warto unikać dzielenia swoim strojem sylwetki, dlatego najprzyjemniej sprawdzą się tu spodnie i spódnice z wysokim stanem.

 Jedna płaszczyzna koloru to coś co świetnie sprawdzi się w przypadku, gdy natura wypięła się na nasz wzrost. Trzymanie się jednego kolorytu podobnie jak przy trójpodziale, nie skupia uwagi na „przecięciach”, które możemy zawdzięczać wielu kolorom.

Stosujecie się do tych zasad? I jak efekty? 😉

blog.lookish.pl, dla niskich dziewczyn

2 460
Domowy peeling często jest równie skuteczny co ten kupiony w sklepie. Łatwy i szybki w wykonaniu, a przy tym o wiele tańszy. Zależnie od tego na jakie składniki się zdecydujecie, wasz peeling może być do twarzy jak i do całego ciała. Bez problemu dobierzecie odpowiedni do  cery tłustej czy mieszanej. Wszystko zależy od was…

W sieci spotkacie się z cała gamą pomysłów  na peeling i zapewne powstałby z tego całkiem ciekawy podręcznik, który pozwoliłby na swobodne zastąpienie wielu profesjonalnych kosmetyków.

Stosowany regularnie pozwala na ożywienie naszej skóry, nadanie jej blasku i witalności, zredukowaniu starego naskórka, oraz oczywiście… zmniejszeniu cellulitu.

Tak więc zapraszam do tworzenia własnego, domowego spa!

peeling, blog.lookish.pl, domowy_peeling, 5

  • Cytryna + cukier

Powszechny sposób na przyjemnie dopieszczenie ciała, który nie tylko pozbędzie się naskórka i nada miękkości naszej skórze, ale również dzięki soku z cytryny, nieco wybieli przebarwienia.

Wybierając cukier zadbajcie o to by był faktycznie grubo ziarnisty, bo w końcu nie chcemy znikł nam z wilgotnej dłoni zanim go zastosujemy.

Do cukru dodajemy świeżo wyciśnięty sok z cytryny i aloesu. ten drugi nada odrobiny delikatności naszej papce.

peeling, blog.lookish.pl, domowy_peeling, 3

  • Kawa + chili

Peeling, który stosuję z największą przyjemnością. Fusy po kawie mieszamy z odrobiną zmielonego chili, cynamonu i łyżką jogurtu. Pozwoli to na nadanie bardziej kleistej konsystencji. Standardowo wykorzystuję na jeden „zabieg” fusy z ok. 3- 4 filiżanek kawy. Bez problemu wystarczy na zrobienie całkowitego bałaganu pod prysznicem 😉 Co prawda peeling ten nie wygląda zbyt estetycznie ( mam świadomość, że użycie słowa „zbyt” jest piekielnie dużym niedociągnięciem, bo wygląda to naprawdę fatalnie 😛 ), jednak właściwości zabiegu są niezwykle przyjemne: rozgrzana i gładka skóra… a na dłuższą metę – ujędrniona.

peeling, blog.lookish.pl, domowy_peeling, 2

  • Owsianka

Peeling tworzymy poprzez zmieszanie ok. 1/3 – 1/2 szklanki płatów owsianych, z 1 łyżeczką sody oczyszczonej i odrobina mleka by uzyskać odpowiednią konsystencję. Zmieszaną papkę miksujemy blenderem na pastę. Osobiście przestaję miksować na tyle by nie była to gładka mikstura, a raczej posiadająca lekkie grudki.

  • Miód

Wracamy do cukru! Ten słodki peeling dopiero was rozpieści! 😛

Potrzebujecie ulubione olejki eteryczne. Może być np. olejek z nagietka. Do kilku kropel dodajemy 4 łyżki oliwy z oliwek, 2 łyżko miodu. Po wymieszaniu tych składników, dodajemy ok. 1/2 szklanki cukru i kolejny raz porządnie mieszamy.

Peeling ten cudownie się sprawdza pod gorącym prysznicem, którego para sprawi, że olejki i miód świetnie się wchłoną.

peeling, blog.lookish.pl, domowy_peeling, 1


Tworząc domowej roboty peeling tak naprawdę macie pełną dowolność wyboru składników i dostosowania ich do własnych potrzeb. Wybierzcie jeden z bazowych składników wg tego jak szorstki ma być (cukier, sól, kawa czy płatki owsiane)  i wzbogaćcie go ulubione dodatki i aromaty. A potem cieście się tą cudownie gładką skórą! *.*

Jeżeli jednak wciąż wam mało domowego SPA, to możecie również zerknąć na to jak dbać o dłonie, gdy temperatura srogo się obniża. A jeżeli jesteście wystarczająco odważne, to może wizyta w profesjonalnym SPA i ślimaki na twarz!

 

A na koniec… youtubowe inspiracje!


 

4 486
Gorące napoje to świetny sposób na rozgrzanie i poprawę nastroju po ciężkim i mroźnym dniu. Zaś z drugiej strony, mogą być również uwieńczeniem krótkich godzin spędzonych w śnieżnym otoczeniu. Skoro zima zawitała choć na chwilę w pełnej okazałości, to zespół Lookish przygotował dla Was kilka przepisów na gorące i rozgrzewające napoje, które swym aromatem wypełnią całe pomieszczenie. Zapraszam!

Gorące czekoladowe chili:

gorące , blog.lookish.pl, chilli-hot-chocolate

Ulubiony serial, dobra książka i gorąca, lekko pikantna czekolada to świetny i słodki sposób na rozgrzanie.

Składniki:

  • 100g czekolady mlecznej
  • 50g czekolady gorzkiej
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki śmietanki
  • papryka chilli
  • cynamon

Sposób przygotowania:

Mleko, śmietankę, połamaną czekoladę podgrzewamy w rondelku do momentu rozpuszczenia czekolady, przyprawiamy chili i cynamonem do smaku.


Herbata imbirowa:

gorące , blog.lookish.pl, herbata-imbirowa

Przepis prosty, przyjemny i świetny, gdy pierwsze i hartujące przeziębienie dopiero nadchodzi. W tym wypadku nie potrzeba wiele jak tylko gorący napój imbirowy.

Składniki:

  • świeży imbir
  • cynamon
  • goździki

Sposób przygotowania:

 Imbir obieramy i ścieramy na tarce. Jeżeli cynamon, który posiadamy jest cały, to ścieramy odrobinę, a następnie dodajemy kilka goździków. Zalewamy zawartość ok 1/2 litra wody i gotujemy pod przykrywką 15 min. Ostatnim krokiem jest przecedzenie płynu i rozkoszowanie się lekko ostrym ale i gorącym naparem.


Kawa po irlandzku:

gorące , blog.lookish.pl, irish_coffee

Mówiąc kolokwialnie… kawa z prądem 😉

Składniki:

  • Whiskey
  • 5 ml śmietanka 30%
  • 2 łyżki cukru brązowego
  • 120 ml parzona kawa

Sposób przygotowania:

Pita w wysokiej szklance, gdzie na pierwszy ogień idzie irlandzka whiskey. Wlewamy ok. 25 ml ( bądź wg gustu 😛 ), dodajemy dwie łyżeczki cukru brązowego. Następnie zalewamy świeżo zaparzoną kawą. Mieszamy, a na wierzch kładziemy ubitą na sztywno śmietankę. Alternatywą słodszą może być bita piana 😉


Grzane wino

gorące , blog.lookish.pl, grzane_wino

Skoro już trunki zakrapiane to czas na pełne wydanie. Grzane wino to zdecydowany faworyt. Bardzo dobrze rozgrzewa, a przy tym przyjemnie rozleniwia.

Składniki:

  • czerwone wytrawne wino
  • kilka grubych plastrów pomarańczy
  • cynamon
  • kardamon
  • 4 goździki
  • 4 łyżki brązowego cukru
  • skórka z 1/2 cytryny
  • 2 gwiazdki anyżu

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki wkładamy do garnka i gotujemy na średnim ogniu. Następnie gotujemy je pod przykryciem na najmniejszym, możliwym ogniu przez ok. 10 min.

Na koniec przelewamy przez sitko i podajemy z plastrami pomarańczy.


 

Pod każdą grafiką możecie znaleźć lekko zmodyfikowane przepisy na gorące napoje tego samego typu.

Zimą poza ciepłymi trunkami, warto też zwrócić uwagę na pielęgnację najbardziej narażonych na zimno, partii ciała. Jak zadbać o dłonie znajdziecie tutaj.

A jakich faworytów Wy macie? Może własne przepisy albo sugestie? Nietypowe dodatki by gorące napoje były jeszcze bardziej gorące? ;P

0 751
Powoli zbliżamy się do tej magicznej nocy, podczas której każda z nas chce wyglądać wyjątkowo. Szampańska zabawa do białego rana, idealna suknia i makijaż sylwestrowy, a także postanowienia noworoczne, które na pewno tym razem się spełnią… 😛 Tuż po świętach Lookish prezentuje Wam kilka inspiracji, skupionych wokół makijażu. 😉

Makijaż sylwestrowy. Jak dla mnie rada krążąca po sieci jest idealna: Makijaż podobny do codziennego z dodatkiem brokatu.

  • Na pierwszy odstrzał idzie przykład vlogerki katOsu. Pomijając perfekcję wykonania, która jest po prostu oszałamiająca, to cudowny brokatowy akcent może zdziałać cuda. Klasyczna kreska i rdzawe odcienie nadają zarówno delikatności jak i wyrazistości. A cudownie podkreślone usta to czysty seksapil!

  • Inna inspiracja kolorystyczna, tej samej vlogerki, czyli Ogniste Cut Crease. Z pewnością przypadnie do gustu tym dziewczynom, które wolą mieć bardziej zaakcentowane oczy niż usta. Osobiście jestem zdania, że ta propozycja idealnie wpasowuje się w obecny, prawdziwie jesienny klimat 😛

  • Sylwestrowy makijaż w nieco delikatniejszej wersji. Jednak nadal utrzymany w tonie złotego brokatu. Przyznaję, że zazdroszczę dziewczynie ust 😉

  • A na koniec najsubtelniejsza wersja. Świetnie komponuje się z wyrazistą sukienką, która ma przykuwać wzrok, a dodatkowo podkreśla jedynie naturalne i charakterystyczne rysy twarzy. Odchodzimy tu od odcieni złota i miedzi. Posiadając jaśniejszą zarówno karnację jak i włosy, świetnie będzie się sprawdzać srebrny dodatek brokatu zamiast złotego. Nie jest to co prawda niespodzianka na miarę stulecia, jednak często to co lubimy, nie jest tym w czym wyglądamy na prawdę dobrze i trzeba się z tym pogodzić, wziąć pod uwagę i żyć! 🙂

 

A może macie swoje sprawdzone sposoby na propozycje makijażu sylwestrowego? Jak przygotowania?makijaż sylwestrowy, blog.lookish.pl

7 627
Niedawno pojawiło się niewielkie zestawienie inspiracji, jak fajnie zapakować prezenty świąteczne. Zakładając, że chociaż część z Nas przygotowała prezenty wcześniej, jednak nadal czuje niedosyt tworzenia rzeczy jedynych w swoim rodzaju, to proponujemy dziś niewielkie zestawienie pomysłów na świąteczne ozdoby, które nadadzą Waszemu wystrojowi niepowtarzalny klimat.

 

  • Ozdoby i jedzenie!

Przede wszystkim wiele szybkich prób i czystość wykonania 😀 Chusteczka wygląda po prostu śliczne. Jest minimalistyczna, a ozdobiona drobnym akcentem tylko zyskuje na uroku.

Spokojnie, nie martwcie się, gdy nie wyjdzie Wam za pierwszym razem… Mi nauka zajęła dwa odcinki ulubionego serialu, ale można dość do wprawy.

świąteczne ozdoby, blog.lookish.pl, 12

  • Papierowe gwiazdy

Estetyczna ozdoba, do której nie potrzebujecie nic więcej jak tylko sztywny papier i o wiele mniej czasu do nauki niż w przypadku pierwszej propozycji. 😉 Wykonanie zajmuje chwilę i świetnie nadaje się do zabawy z dziećmi.

Udało mi się złączyć dwie gwiazdki o podobnych wymiarach zwykłym klejem wyciskanym. Wygląda świetnie. Jednak jest to karkołomna praca.

świąteczne ozdoby, blog.lookish.pl, 11

  • Złota gwiazdka

 Świetna propozycja dla zabawy z dziećmi. Proste złożenie bez dodatku kleju. Jedyne czego Wam potrzeba to dowolny, sztywny papier, nożyczki, sznurek i szydełko. 😉 Tego typu ozdoby na pewno cudownie zaznaczą wyjątkowość drzewka i świątecznego nastroju.

świąteczne ozdoby, blog.lookish.pl, 3

  • Korkowy renifer

To mój zdecydowany faworyt! Mały, uroczy i trwały! Ponadto dzięki dodatkom można mu nadać unikatowy, jedyny w swoim rodzaju charakter.

świąteczne ozdoby, blog.lookish.pl, 13


Plastikowe bombki, które możecie wykorzystać w przeróżnej formie, znajdziecie be problemu na wielu stronach. Ceny zaczynają się już od niecałych 3 zł za sztukę. Jednak wartym zaznaczenia jest, że ozdoby te, skoro są plastikowe to z pewnością przetrwają dłużej niż tradycyjne. Szczególnie jeżeli macie kota… albo dzieci. 😉

  • Bombka z żurawiną

świąteczne ozdoby, blog.lookish.pl, 4

  • Bombka brokatowa

Tutaj macie fajny przykład klasyki ozdoby świątecznej, a do tego całkiem niezły trik 😉

świąteczne ozdoby, blog.lookish.pl, 5

  • Światełka z piłeczek pingpongowych

Na filmiku znajdziecie kilka fajnych propozycji, jednak moją ulubioną wciąż jest ta z przerobieniem światełek. Jeżeli są jednokolorowe, to super nadadzą się na ciepły dodatek, na cały rok.

  • Łańcuszek  z papierowych gwiazdek

Szukając pomysłów na ciekawe ozdoby świąteczne trafiłam na interesujący kanał  „Polskie Kolędy”. Znajdziecie tam cykl filmików spod hasła „Kreatywna mama”. Możecie znaleźć tam na prawdę fajne pomysły na ozdoby, a także bardzo przyjemnie przedstawione, np. łańcuszek, który widzicie poniżej. Szczególnie fajny pomysł, jeżeli lubicie drobne ozdoby.

  • Cekinowa bombka

Kolejna propozycja na ozdoby choinkowe pochodzi z dokładnie tego samego kanału co powyższy łańcuszek. O ile proponowana bombka zajmie trochę czasu, o tyle jest niezwykle trwała i efektowna.

  • Sznurowane bombki

Cóż… cudowna klasyka gatunku. Śliczne i delikatne ozdoby z muliny.

Pomysłów co do samego kleju jest wiele: klej do tapet nieco rozcieńczony z wodą albo krochmal, bądź klej do drewna rozcieńczony z wodą. Podobnie sytuacja ma się z techniką zamaczania nici w kleju. W sieci spotkacie się  np. po prostu moczeniu całej nici i owijanie lub najpierw owijanie, a potem „topienie” w kleju. Mamy tu kompletną dowolność. Przed nałożeniem nitki na balon, dobrze jest nasmarować go np. odrobiną oleju by nasze ozdoby nie przywarły do balonika.

  • A na sam koniec, coś co mnie urzekło. Po prostu bombki z kaszy i ryżu!

Kasza:

Ryż:

Co myślicie o tych propozycjach? Znałyście, próbowałyście? Przekonane do spróbowania? 😉

5 386
Każdy dzień przybliża nas do świątecznej gorączki. Ogromne kolejki, kolędy zapętlone w radiu, no i oczywiście poszukiwanie upominków dla bliskich. Dla tych, którzy cenią sobie nie tylko wręczenie prezentów, a kochają cały okres przygotowań, poszukiwania i ich pakowania, Lookish zestawił kilka inspiracji jak oryginalnie zapakować prezenty!

Prezenty zaczynają spędzać nam sen z powiek, więc przejrzyjcie kilka pomysłów i do boju!

  • Na pierwszy, świąteczny ogień przedstawiam propozycję autorki kanału DIY Instrukcja – DIY tutorials Polski, gdzie w fajny i jasny sposób macie przedstawioną metodę tworzenia pudełka na drobne prezenty. Filmik o tyle inny od pozostałych, że pokazuje metodę, a nie dokładnie pomysł na prezent. Macie możliwość użycia dowolnego papieru z ozdobnym wzorem, o ile będzie po prostu 😉

  • Kolejną propozycję mamy dzięki pomysłowości RLM. Wykorzystanie najprostszego papieru i dodatków, które ożywią nasze prezenty. W filmiku dowiecie się jak schludnie i estetycznie zapakować podarek, a także jak zrobić prześliczne kokardki, które kompletnie mnie urzekły. 😉 Niestety… od razu po obejrzeniu filmiku nabrałam ochoty na odwiedzenie papierniczego i zebranie zapasów, na tyle, że same prezenty odeszły na boczny tor. Olać prezenty! Ważne by było co pakować! ;P

blog.lookish.pl, prezenty, 13

blog.lookish.pl, prezenty, 12

  • Następny pomysł, jest cudowny ze względu na estetykę i prostotę. Jasno i klarownie podpisane prezenty, a do tego efekt zdobienia. 😉

blog.lookish.pl, prezenty, 11

Klikając na zdjęcie  znajdziecie również inne inspiracje 😉

  • Następny filmik polecam przede wszystkim osobom z pewną wprawą manualną. Fajnie jeżeli najpierw popróbujecie np. tworzenia kokardek zgodnie z radami RLM, ponieważ, ta zaprezentowana w filmie, o ile cudnie wykonana o tyle o wiele wyższy level zaawansowania. Znajdziecie go tutaj.
  • Pomysły utrzymane we wcześniejszym klimacie:

blog.lookish.pl, prezenty, 10

  • Czy w tym można się nie zakochać?!

blog.lookish.pl, prezenty, 9

  • Ach… ten cudowny bałagan i kolorowe konfetti absolutnie wszędzie!

blog.lookish.pl, prezenty, 8

  • Mocny klej, najlepiej termotopliwy, kilka gałązek i pomysł, który wykorzystam w 100%. Szczególnie dlatego, że w tym roku planuję prezent niezwykle trudny od otwarcia 😛

blog.lookish.pl, prezenty, 7

  • Kubeczek na smakołyki – Cudny i tani pomysł na drobne upominki z łakoci, gdy prezenty w przygotowaniu 😉 Jedyna moja sugestia, to by guziki albo dzwoneczki lub kokardki, naklejać na jeden ze zginanych fragmentów, byście mieli możliwość otwarcia i zamknięcia pudełeczka bez kompletnej destrukcji!

blog.lookish.pl, prezenty, 6

blog.lookish.pl, prezenty, 5

  • Owalne prezenty – Zmora wielu prezentów. Owalne prezenty! Ile papieru poszło na zmarnowanie, ile nerwów się nastrzępił

blog.lookish.pl, prezenty, 4

blog.lookish.pl, prezenty, 3blog.lookish.pl, prezenty, 2

Potrzebujemy:

  • taśmę dwustronną
  • papier kolorowy
  • dowolna wybrana przez Was ozdoba 😉
  1. Owijamy papierem opakowanie po jego owalnej stronie.
  2. W następnym kroku po kolei,  zginamy do środka fragmenty pozostawionego papieru.
  3. Przy ostatniej zakładce przyda nam się nasza taśma dwustronna  by wszystko ładnie utrwalić 😉

By wszystko był jasne i klarowne, filmik poniżej przedstawia dokładnie jak zadbanie zająć się tym niewdzięcznym kształtem. 😉

Odchodząc od oczywistego, świątecznego klimatu, możecie również sprawdzić jak przyjemne mogą być zwykłe proste gadżety i odrobina fantazji 😀

blog.lookish.pl, prezenty, 1

Była to ostatnia propozycja na spakowanie prezentów. Dlatego też pora wybrać najlepszą dla siebie i zacząć działać. 😉

Jak Wam się podobają świąteczne inspiracje? Macie własne sprawdzone metody?

0 798
Makijaż świąteczny! Drogie Panie, wielkimi krokami zbliżają się Święta. Czas magiczny i rodzinny. Jednak za nim to nastąpi, to czeka nas jeszcze prawdziwa droga przez męki. Ale nie o niej dziś mowa. Zakładając, że przetrwamy i uff… dom wysprzątany, ostatnie „sałatki przegryzają się”, a rodzina zapoznana jest już z zakazem brudzenia się, bądź nawet ruszania, to w końcu jest czas dla nas.
Przedstawię dziś Wam kilka propozycji z kategorii: makijaż świąteczny, które (mam nadzieję) staną się inspiracją, bądź źródłem zabawy! Szczególnie te na końcu 😉
  • Na pierwszy ogień idzie propozycja vlogerki Milena Makeup, której pomysł utwierdził mnie w przekonaniu, że klasyka jest zawsze najlepsza! Odcienie nude, podkreślone oczy i wyraźne, czerwone usta. Co Wy na to?

  • Następny filmik prezentowany jest przez Karolinę Zientek z Karolina Zientek MakieUp Artist. Również przedstawia klasykę. Moją ukochaną kreskę ( która oczywiście nie zawsze wychodzi… ) i cudownie podkreślone usta pomarańczową czerwienią.

  • Trzecią propozycją jest łagodniejszy i o wiele bardziej rozświetlający makijaż wykonany przez Zmalowaną, czyli Martę Parciak. Kreska, rozświetlone oczy, mocno wytuszowane rzęsy, a na deser soczyste usta.

  • Filmik poniżej przedstawia propozycję tej samej autorki na najbliższe święta. Makijaż mocniejszy, o wiele bardziej przepełniony kolorami, w którym macie również zaprezentowane pełne konturowanie. Co o nim myślicie? Bardzo fajnym akcentem, który kupił mnie kompletnie, to sposób wykorzystania kredki.

  • Naprzeciw klasycznemu podejściu w tym roku staje dressedinmint, czyli Agnieszka Janoszka. Mamy tu świetnie mieniące się fiolet, który doskonale pasuje zarówno na makijaż świąteczny , jak i sylwestrową noc 😉 Niestety… jest to brokat sypki i obawiam się, że próby podjęte przeze mnie kończyłyby się kompletną katastrofą i brokatem w każdym możliwym miejscu…

 


Oczywiście nie samym makijażem człowiek żyje! To co o wiele bardziej mnie przekonuje, co uwielbiam i… co częściej mi wychodzi to… paznokcie!

Oto trzy propozycje, w których się zakochałam i zwyczajnie w świecie, nie potrafię się zdecydować, które spróbować w pierwszej kolejności.

  • Na sam początek, niekwestionowana faworytka youtube, czyli Red Lipstick Monster. Mega prosta propozycja, ale piekielnie (w zimowym znaczeniu 😉 ) efektowna! Jedyne czego się obawiam to… klasyczny problem: jedna dłoń- OK! ale jak trzeba zająć się tą drugą…

  • Przy drugiej inspiracji będziemy potrzebować nieco więcej czasu, paseczków do zdobienia, cienkiego pędzelka i długiego filmu. Jednak podobnie jak w przypadku RLM wykorzystywany jest biały akryl, który na pewno wystarczy Wam na wiele eksperymentów! Znajdziecie inne pomysły na profilu Simple Nail Art Designs.

  • Akryl po raz trzeci! Jak widzicie… nawet zwykła wykałaczka czy patyczek do szaszłyku mogą zdziałać cuda! Kompozycja HannahRoxNails po prostu mnie urzekła!


Na sam koniec coś co… również może być pomysłem na wigilijny makijaż… to już kwestia gustu. Enjoy! 😉

A jak u Was z inspiracjami? Pomysły gotowe? 😛

Znajdź nas:

Autorzy

8 POSTÓW0 KOMENTARZY
Antonio
0 POSTÓW0 KOMENTARZY
Iza
0 POSTÓW0 KOMENTARZY
Joanna
59 POSTÓW0 KOMENTARZY
0 POSTÓW0 KOMENTARZY
Mario
0 POSTÓW0 KOMENTARZY
6 POSTÓW4 KOMENTARZY
5 POSTÓW0 KOMENTARZY
0 POSTÓW0 KOMENTARZY